15

Bijlage 15 - Testresultaten LinkedIn

15.1 Testresultaten 1: Contentkalender

Test 1 was om de contentkalender te evalueren bij eigenaresse Djamila. Deze evaluatie is gedaan volgens een opgesteld feedbackformulier, waarin de contentkalender kon worden beoordeeld. Hieronder zie je het document ingevuld door Djamila. Dit zijn de testresultaten van test 1.


Evaluatie LinkedIn prototype 1

Beoordeel elke post voor LinkedIn met een score van 1 t/m 10 op de punten: merkidentiteit, relevantie, doelgroepgerichtheid, en inhoud. Geef waar nodig extra feedback. Een 10 betekent dat het onderdeel perfect aansluit bij de vraag, een 1 betekent dat het ver afwijkt. In het feedback-gedeelte is ook ruimte voor eventuele ideeën die wij nog niet hebben meegenomen, of andere op- en/of aanmerkingen. Toelichting voor de posts staat in de meegestuurde slides.

Post 1 – Over Passa Teamsports

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 8

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 9

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 8

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

De uitstraling van de post vind ik goed! Ook met het concept en de inhoud ben ik het eens.

Post 2 – Tevreden Klant

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 8

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 9

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 9

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Leuk concept! Misschien dat we sportschool Ten Tije of Studio Perfect hiervoor kunnen vragen.

Post 3 – Behind the scenes

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 9

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 9

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 9

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Duidelijk concept! Leuk om hier een video van te maken dat wij bezig zijn met het klaarmaken van een bestelling.


Post 4 – Inspiratie post

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 8

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 8

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 8

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Goed idee om een soort inspiratie post te plaatsen! Moeten we alleen nog even goed kijken wat voor beeld we hierbij kunnen doen.

Post 5 – Wist je dat?

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 9

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 8

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 7

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Misschien bij "contact me" er ook nog "bedrijf" aan toevoegen, verder top!



Post 6 – Behind the brand

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 8

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 7

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 8

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Misschien dat we deze post kunnen combineren met het eerste format? Lijken qua inhoud op elkaar!

Post 7 – Assortiment

Merkidentiteit: Is de inhoud in lijn met de manier waarop jullie Passa Teamsports willen presenteren?

Score (1–10): 7

Relevantie: Is het voorgestelde format inhoudelijk en strategisch relevant?

Score (1–10): 7

Doelgroepgerichtheid: Spreekt deze post de doelgroep op de juiste manier aan?

Score (1–10): 7

Inhoud: Is de inhoud correct?

Ja/Nee

Feedback:

Leuk concept! Het enige lastige hieraan is dat we een groot assortiment hebben en niet elk tenue kan voor alle opties worden gebruikt. Moeten we dus even goed kijken naar wat we precies in beeld willen brengen.

Algemene feedback

Zijn er nog algemene op- en/of aanmerkingen?

Leuke concepten voor de LinkedIn berichten! Past goed bij de doelgroep en ziet er verzorgt uit. Denk dat we even samen moeten zitten om te kijken wat mogelijk is voor de beelden.


15.2 Testresultaten 2: LinkedIn berichten

15.2.1 LinkedIn bericht 1
De resultaten van het eerste geplaatste LinkedIn bericht, zijn hieronder te zien:

Geplaatst op: Donderdag 22-05-2025 9.30 uur
Account: geplaats op Richard Sleebe (accountmanager Passa Teamsports Maastricht) en gerepost door Erwin Westerink (accountmanager Passa Teamsports)

Resultaten na: 7 dagen
Overzicht resultaten: 

15.2.2 LinkedIn bericht 2
De resultaten van het tweede geplaatste LinkedIn bericht, zijn hieronder te zien:

Geplaatst op: Maandag 26-05-2025 9.30 uur
Account: geplaatst op Richard Sleebe (accountmanager Passa Teamsports Maastricht)

Resultaten na: 3 dagen
Overzicht resultaten: 

15.2.3 LinkedIn bericht 3

De resultaten van het derde geplaatste LinkedIn bericht, zijn hieronder te zien:

Geplaatst op: vrijdag 30-05-2025 9.30 uur
Account: geplaatst op Erwin Westerink (accountmanager Passa Teamsports)
Overzicht resultaten: omdat dit bericht nog geen 24 uur online staat, zijn er nog geen prestaties beschikbaar.  

Portfolio Rick Warmerdam | CE: Sportmarketing & Management | 2024 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin